Πληροφορίες Αποστολής

Πότε αποστέλλετε τις παραγγελίες;

Στέλνουμε όλες τις παραγγελίες την ίδια, ή την επόμενη εργάσιμη μέρα, ανάλογα με το αν η παραγγελία έγινε πριν τις 13:00.

Πόσος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Κατά μέσο όρο μια παραγγελία χρειάζεται 2 εργάσιμες μέρες για να φτάσει στα χέρια σας, αλλά όσο πιο κοντά βρίσκεστε στην αποθήκη μας στην Γερμανία, τόσο πιο γρήγορα θα παραλάβετε την παραγγελία. Η αποστολή σε πρωτεύουσες της Ευρώπης συνήθως χρειάζεται 1 εργάσιμη μέρα. Δείτε την παρακάτω λίστα για τον μέσο χρόνο παράδοσης ανά χώρα (εργάσιμες μέρες).

Αυστρία: 1 έως 2
Βέλγιο: 1 έως 3
Γαλλία: 1 έως 2
Γερμανία: 1
Δανία: 1 έως 2
Ελλάδα: 2 έως 5
Ιρλανδία: 2 έως 3
Ισπανία: 1 έως 3
Ιταλία: 1 έως 3
Κροατία: 1 έως 3
Λουξεμβούργο: 1 έως 3
Ολλανδία: 1 έως 2
Ουγγαρία: 1 έως 3
Πολωνία: 1 έως 2
Πορτογαλία: 2 έως 3
Σλοβακία: 1 έως 3
Σλοβενία: 1 έως 3
Σουηδία: 1 έως 3
Τσεχία: 1 έως 3
Φιλανδία: 1 έως 3
Άλλη χώρα: 2 έως 5

Πόσο κοστίζει η αποστολή;

Ελάχιστη παραγγελία για δωρεάν αποστολή είναι τα 70 €, δηλαδή όλες οι παραγγελίες με έναν vaporizer έχουν δωρεάν αποστολή. Αν η αξία της παραγγελίας σας είναι κάτω από 70 € θα υπάρχει επιπλέον κόστος αποστολής από 5 έως 20 € ανάλογα με την χώρα αποστολής. Τα κόστη αποστολής μας αλλάζουν συχνά, γι’ αυτό πηγαίνετε στο checkout για να ελέγξετε το κόστος αποστολής αν η παραγγελία σας είναι κάτω από 70 €.

Ποιες είναι οι επιλογές αποστολής;

Όλες μας οι παραγγελίες στέλνονται μέσω της UPS.

Από πού γίνεται η αποστολή;

Η αποθήκη μας βρίσκεται στην Apolda, Γερμανία για γρήγορη εξυπηρέτηση όλη της Ελλάδας.

Πού στέλνετε;

Στέλνουμε σε όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες με κάποιες εξαιρέσεις. Παρακαλώ πηγαίνετε στο checkout για να δείτε αν εξυπηρετούμε τη χώρα σας. Αν βρίσκεστε στην Ευρώπη, αλλά όχι σε χώρα της Ε.Ε. (πχ. Νορβηγία και Ελβετία), τότε το πακέτο σας υπόκειται σε τελωνειακές χρεώσεις που δεν περιλαμβάνονται στο κόστος που αναγράφεται στο checkout.

Είναι τα δέματα διακριτικά;

Ναι, στέλνουμε τα δέματα σε διακριτική συσκευασία χωρίς καμία αναφορά πάνω τους στην MagicVaporizers, χρησιμοποιώντας μόνο την ονομασία μας "Anything Worldwide".

Πότε θα λάβω τον αριθμό παρακολούθησης;

Τα emails παρακολούθησης στέλνονται την ίδια μέρα που αποστέλλεται και το δέμα σας γύρω στις 18:00.

Ποιες επιλογές πληρωμής έχω;

Προσφέρουμε τρεις τρόπους πληρωμής· πιστωτική κάρτα, PayPal και τραπεζική κατάθεση.

Μπορώ να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής αφού κάνω την παραγγελία μου;

Αν επικοινωνήσετε μαζί μας πριν την επεξεργασία της παραγγελίας σας από την αποθήκη, θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να αλλάξετε την διεύθυνση αποστολής. Αν το δέμα έχει σταλεί από την αποθήκη, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κούριερ για να ανανεώσει τη διεύθυνση χωρίς χρέωση, αρκεί να είναι στην ίδια πόλη.

Τι γίνεται αν δεν είμαι σπίτι όταν η UPS δοκιμάσει να παραδώσει;

Η UPS τότε είτε θα προγραμματίσει μια άλλη παράδοση, είτε θα στείλει το πακέτο στο κοντινότερο κατάστημα UPS και τότε μπορείτε είτε να το παραγγείλετε από το κατάστημα είτε να επικοινωνήσετε μαζί τους για άλλη ημερομηνία παράδοσης.

Τι γίνεται αν επιλέξω να μην παραλάβω το δέμα μου;

Για δέματα που δεν έγιναν δεκτά ή δεν παραλήφθηκαν εγκαίρως από τον πελάτη, διατηρούμενο το δικαίωμα να αφαιρέσουμε 25 € για το κόστος της αποστολής (αποστολή και επιστροφή) από το σύνολο της παραγγελίας, και να σας επιστρέψουμε το υπολειπόμενο ποσό στον λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που θα θέλατε να κάνετε νέα παραγγελία, θα πρέπει να την υποβάλετε εκ νέου.

Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία ασφαλή;

Ναι, λαμβάνουμε πάρα πολύ σοβαρά την αποθήκευση των προσωπικών σας στοιχείων και έχουμε πολλές βαθμίδες προστασίας για να αποφύγουμε τυχόν παραβίαση ασφάλειας. Διαβάστε περισσότερα για τη διαχείριση των πληροφοριών στην Πολιτική Προστασίας μας.

Προσφέρετε τιμές χονδρικής;

Ναι, προσφέρουμε τιμές χονδρικής για όλες τις εταιρίες στην Ελλάδα με έναν έγκυρο αριθμό ΑΦΜ. Διαβάστε περισσότερα για τις προσφορές χονδρικής εδώ.