Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, παρακαλώ διαβάστε τις παρακάτω πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις.


Έχω μια ερώτηση για μία παραγγελία που έκανα

Δεν έχω λάβει αριθμό αποστολής

Στέλνουμε πάντα τους αριθμούς αποστολής γύρω στις 18:00 την ημέρα της αποστολής. Αν δεν έχετε λάβει email έως τις 18:00 παρακαλώ κοιτάξτε στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα. Αν δεν έχετε λάβει το μήνυμα ούτε κι εκεί, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας και θα σας το ξαναστείλουμε.


Έκανα επιτυχώς την παραγγελία αλλά δεν έλαβα mail επιβεβαίωσης

Ένα email επιβεβαίωσης παραγγελίας στέλνεται πάντα την στιγμή που γίνεται μια επιτυχής πληρωμή. Αν δεν μπορείτε να βρείτε email παρακαλώ ελέγξτε πρώτα τον κάδο ανεπιθύμητων. Αν δεν το έχετε λάβει ούτε εκεί παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας και θα σας το ξαναστείλουμε.


Θέλω να αφαιρέσω ή να προσθέσω προϊόντα στην παραγγελία μου

Αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, δεν μπορούμε να προσθέσουμε ή να αφαιρέσουμε τίποτα από αυτήν. Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που δεν θέλετε σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών.

Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμα και θέλετε να αλλάξετε το χρώμα ενός προϊόντος επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας και τις περισσότερες φορές μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμα και θέλετε να αφαιρέσετε ή να προσθέσετε προϊόντα στην παραγγελία σας, πρέπει να ακυρώσουμε την παραγγελία και να γίνει επιστροφή χρημάτων. Μπορείτε έπειτα να κάνετε μια νέα παραγγελία με τα προϊόντα που θέλετε να αγοράσετε. Παρακαλώ έχετε υπόψιν πως αν πληρώσετε με πιστωτική ή μέσω τράπεζας η επιστροφή χρημάτων ενδέχεται να χρειαστεί έως και τέσσερις εργάσιμες μέρες μέχρι να δείτε να χρήματα στον λογαριασμό σας. Αυτό σημαίνει πως ενδέχεται να μην έχετε το ποσό όταν κάνετε την καινούργια, σωστή παραγγελία την ίδια μέρα.


Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου

Για να ακυρώσετε την παραγγελία σας παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, δεν μπορούμε να την ακυρώσουμε. Ωστόσο, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που δεν θέλετε σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών. Το κόστος επιστροφής ανεπιθύμητων προϊόντων βαρύνει τον πελάτη.

Αν η παραγγελία σας δεν έχει ακόμα αποσταλεί, μπορούμε να την ακυρώσουμε και να κάνουμε επιστροφή χρημάτων. Παρακαλώ έχετε υπόψιν πως αν πληρώσετε με πιστωτική ή μέσω τράπεζας η επιστροφή χρημάτων ενδέχεται να χρειαστεί έως και τέσσερις εργάσιμες μέρες μέχρι να δείτε να χρήματα στον λογαριασμό σας.


Θέλω να αλλάξω την διεύθυνση αποστολής της παραγγελία μου

Αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, δεν μπορούμε να αλλάξουμε τη διεύθυνση. Η καλύτερή σας επιλογή είναι να επικοινωνήσετε με την εταιρία κούριερ αφού λάβετε τον αριθμό παρακολούθησης, και να δείτε αν μπορούν να σας βοηθήσουν. Αν η καινούργια διεύθυνση είναι εντός της ίδιας πόλης, συνήθως μπορείτε να την αλλάξετε δωρεάν.

Αν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί, μπορούμε να αλλάξουμε την διεύθυνση. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας.


Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Στο email με τον αριθμό παρακολούθησης, το οποίο θα λάβετε το βράδυ της ημέρας που θα αποσταλεί η παραγγελία σας, θα υπάρχει ένας αριθμός παρακολούθησης και ένας σύνδεσμος. Κάντε κλικ στον σύνδεσμο για να πάτε στην σελίδα παρακολούθησης για να δείτε την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης.


Δεν μπορώ να βρω την απόδειξη για την παραγγελία μου

Η απόδειξη για την παραγγελία σας είναι συνημμένη στο email με τον αριθμό παρακολούθησης, περιλαμβάνεται στη συσκευασία της παραγγελίας σας και μπορείτε να την βρείτε στην σελίδα "Ο λογαριασμός μου" αν έχετε έναν λογαριασμό.


Η σελίδα παρακολούθησης αναφέρει πως δεν ήμουν διαθέσιμος για την παράδοση, αλλά ήμουν διαθέσιμος

Παρακαλώ τηλεφωνήστε στην εταιρία κούριερ για να ζητήσετε μια νέα παράδοση. Αναλόγως με το πού μένετε, μπορεί να έχουν μεταφέρει το δέμα σε ένα γραφείο της περιοχής σας, αν όχι, συνήθως κάνουν δεύτερη απόπειρα παράδοσης την επόμενη μέρα.


Η σελίδα παρακολούθησης αναφέρει πως η παραγγελία μου παραδόθηκε αλλά εγώ δεν έλαβα το δέμα μου

Παρακαλώ τηλεφωνήστε στην εταιρία κούριερ απευθείας αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας σας και πως δεν σας παραδόθηκε κανένα δέμα παρά την ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίες. Συνήθως μπορούν να βρουν το δέμα και να το παραδώσουν. Ακόμα ρωτήστε τους γείτονές σας μήπως παραδόθηκε κατά λάθος σε εκείνους. Κάποιες φορές ο κούριερ ενδέχεται να αφήσει το δέμα στον γείτονά σας αν δεν είναι κανένας διαθέσιμος στη διεύθυνσή σας. Τηλεφωνώντας στην εταιρεία κούριερ απευθείας θα σας ενημερώσουν αν συνέβη αυτό στην παραγγελία σας.

Σε περίπτωση που δεν μπορούν να βρουν το δέμα, επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα το συντομότερο δυνατό.


Δεν είμαι ευχαριστημένος με τη συσκευή και θέλω να την επιστρέψω

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που δεν θέλετε σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επιστροφών για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής.


Έχω ένα πρόβλημα με τη συσκευή μου και χρειάζομαι βοήθεια με την εγγύηση

Πηγαίνετε στην σελίδα εγγύησης και συμπληρώστε την φόρμα εγγύησης. Μετά την κατάθεση, ένας εκπρόσωπος της MagicVaporizers θα επικοινωνήσει σύντομα μαζί σας.


Δεν βλέπω ατμό από τον vaporizer μου

Δεν εγγυάται εμφανής ατμός όταν χρησιμοποιείτε έναν vaporizer. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες όπως τρόπος θέρμανσης, το υλικό που ατμοποιείται, τη ροή αέρα, τη θερμοκρασία ατμίσματος, την υγρασία και άλλα.

Αν είστε συνηθισμένοι στο άτμισμα υγρών ηλεκτρονικού τσιγάρου και περιμένετε την ίδια ποσότητα εμφανούς ατμού πρέπει να μειώσετε τις προσδοκίες σας για το άτμισμα βοτάνων/κεριών/ελαίων, καθώς τα υγρά αναπλήρωσης περιέχουν γλυκερίνη που είναι παχύρευστο υγρό που παράγει εμφανή ατμό.

Πάντα προτείνουμε να δείτε στο YouTube κριτικές των vapes για τα οποία ενδιαφέρεστε για να δείτε με τα μάτια σας ακριβώς της ποσότητας και πυκνότητας ατμού που μπορείτε να περιμένετε. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι τρόποι για να αυξήσετε την πυκνότητα του ατμού αν είναι αυτή η προτεραιότητά σας:

  • Αν χρησιμοποιείτε βότανα, αλέστε τα καλά και συσκευάστε τα πολύ καλά (αλλά όχι τόσο στενά, έτσι ώστε ο αέρα να μπορεί ακόμα να περάσει).
  • Αν είναι vape αγωγιμότητας βεβαιωθείτε πως είναι καλυμμένη όλη η επιφάνεια του φούρνου.
  • Αυξήστε τη θερμοκρασία. Θα θυσιάσετε τη γεύση σε θερμοκρασίες πάνω από 180°C, αλλά η υψηλότερη θερμοκρασία καθιστά πιο εμφανή τον ατμό που βλέπετε.
  • Εισπνεύστε βαθιά και εκπνεύστε γρήγορα.

Για παράδειγμα, ένας από τους καλύτερους επιτραπέζιους vaporizers –ο Volcano Classic – ο οποίος συγκεντρώνει όλο τον ατμό σε ένα μπαλόνι, μπορεί να παράγει μπαλόνια με ατμό που δεν μπορείτε να δείτε στους 180°C, αλλά μπορεί να παράγει και μπαλόνια με ατμό άσπρο σαν το γάλα σε υψηλότερες θερμοκρασίες temperatures (215°C+).

Κατανοούμε πως πολλοί πελάτες προτιμούν μεγάλα σύννεφα, καθώς μοιάζει ωραίο οπτικά, αλλά μην αφήνετε τα μάτια σας να αποφασίσουν για το ποιόν vaporizer δουλεύει καλύτερα, αντίθετα πάτε σύμφωνα με τις αισθήσεις. Αν το υλικό σας είναι καφέ μετά τη χρήση, συνήθως σημαίνει πως ο vaporizer δουλεύει καλά

Να θυμάστε πως οι vaporizers που πωλούμε, προορίζονται για την εξαγωγή ενεργών συστατικών του υλικού, όσο το δυνατόν καλύτερα με την καλύτερη δυνατή γεύση, όχι μόνο να παράγουν τον πυκνότερο δυνατό ατμό.


Έχω μια ερώτηση πριν κάνω την παραγγελία μου

Στέλνετε στην χώρα μου;

Στέλνουμε σχεδόν σε όλη την Ελλάδα με κάποιες εξαιρέσεις. Μπορείτε να δοκιμάσετε να προσθέσετε το προϊόν που θέλετε στο καλάθι και να συνεχίσετε με το checkout για να δείτε αν στέλνουμε στην χώρα σας.

Πόσος καιρός χρειάζεται για να σταλθεί κάτι στη χώρα μου;

Συνήθως στέλνουμε σε 1 έως 3 εργάσιμες μέρες σε όλη την Ελλάδα, αν και κάποιες απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειάζονται έως και 5 εργάσιμες μέρες. Θα λάβετε ένα link παρακολούθησης απ’ όπου μπορείτε να παρακολουθείτε την παραγγελία σας και να μάθετε την ακριβή ημέρα παράδοσης.


Πρέπει να πληρώσω τελωνείο για την παραγγελία μου;

Όχι, αρκεί η χώρα σας να είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τότε δεν χρειάζεται να πληρώσετε έξτρα φόρους.

Η τιμή που βλέπετε στο checkout είναι η τελική τιμή που θα πληρώσετε. Αν ζείτε εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, για παράδειγμα στην Νορβηγία, στα Κανάριες Νήσους, στο Σαν Μαρίνο ή στην Ελβετία, παρακαλώ διαβάστε την απάντηση στην παρακάτω ερώτηση.


Η χώρα μου δεν είναι μέλος της ΕΕ, πρέπει να πληρώσω φόρο για την παραγγελία μου;

Αν ζείτε εκτός της Ευρωπαϊκής περιοχής όπου υπάρχει φορολογική επιβάρυνση, αλλά η χώρα σας βρίσκεται στην Ευρώπη (για παράδειγμα στην Νορβηγία, τις Κανάριες Νήσους, το Σαν Μαρίνο ή την Ελβετία), μπορεί να χρειάζεται να πληρώσετε φόρο και/ή τελωνείο στην κυβέρνησή σας καθώς δεν θα συμπεριλαμβάνονται στο τελικό ποσό που βλέπετε στο checkout.

Σας προτρέπουμε να κάνετε μόνοι σας την έρευνα πριν κάνετε την παραγγελία σας. Το τελωνείο και οι επιπλέον φόροι είναι κάτι το οποίο αλλάζει από την κυβέρνηση και δεν μπορούμε να το αποτρέψουμε. Η αποστολή είναι δωρεάν αν έχετε αγοράσει έναν vaporizer από εμάς, αλλά κάθε φόρος, τελωνειακός δασμός, ή άλλες επιβαρύνσεις εισαγωγής δεν είναι δική μας ευθύνη και πρέπει να πληρωθούν από εσάς.


Δοκίμασα να πληρώσω με κάρτα αλλά το σύστημά σας αρνήθηκε την πληρωμή

Αυτό συνέβη κατά πάσα πιθανότητα γιατί δεν έχετε το 3D secure ενεργοποιημένο. Το 3D Secure είναι ένα σύστημα των παροχών πιστωτικών καρτών που αποτρέπει τις παράνομες συναλλαγές ζητώντας μία επιπλέον επιβεβαίωση (συνήθως μέσω κινητού), αντί για απλά τις πληροφορίες της κάρτας σας.

Πρέπει να ενεργοποιήσετε 3D Secure για να κάνετε ασφαλείς διαδικτυακές συναλλαγές. Για να ενεργοποιήσετε το 3D Secure για την κάρτα σας πρέπει να επικοινωνήσετε με την τράπεζα και να ζητήσετε ενεργοποίηση. Αυτή η δικλείδα είναι για την δική σας ασφάλεια όταν κάνετε διαδικτυακές αγορές και για την αποτροπή παράνομης χρήσης της κάρτας σας. Αφού γίνει η ενεργοποίηση, παρακαλώ κάνετε μια νέα παραγγελία και ολοκληρώστε την πληρωμή.

Αν ακόμα έχετε πρόβλημα με την πληρωμή σας, ή αν έχετε κάποιο άλλο θέμα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας.


Έχετε φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα;

Όχι, πουλάμε μόνο διαδικτυακά. Με αυτόν τον τρόπο διατηρούμε χαμηλό το κόστος και τις τιμές.


Μπορώ να έχω έναν κωδικό έκπτωσης;

Δυστυχώς, όχι. Είμαστε περήφανοι για τις χαμηλές μας τιμές και η πολιτική μας δεν επιτρέπει να δίνουμε κωδικούς έκπτωσης εκτός αν είναι διαθέσιμοι για όλους.


Στέλνετε τις παραγγελίες σε διακριτική συσκευασία;

Ναι. Στέλνουμε τις παραγγελίες σε απλά καφέ κουτιά, χωρίς καμία αναφορά στην MagicVaporizers πάνω σε αυτά. Το όνομα αποστολέα είναι "Anything Worldwide", το οποίο διασφαλίζει πως κανένας δεν θα υποψιαστεί τί περιλαμβάνεται στο πακέτο.


Προσφέρετε αποστολή με αντικαταβολή ή μπορώ να παραλάβω το δέμα αυτοπροσώπως στην Ελλάδα;

Καθώς στοχεύουμε στο να προσφέρουμε τις καλύτερες τιμές, πουλάμε μόνο διαδικτυακά. Όλες οι παραγγελίες πρέπει να πληρωθούν πριν φύγουν από τις αποθήκες μας. Δεν είναι δυνατόν να επισκεφτείτε την αποθήκη μας για να παραλάβετε την παραγγελία σας αυτοπροσώπως. Θα την παραδώσουμε στην πόρτα σας και θα έχετε πάντα έναν αριθμό παρακολούθησης, έτσι ώστε να ξέρετε ανά πάσα στιγμή που είναι και να κάνετε τις αναγκαίες αλλαγές σχετικά με την παράδοση.


Έχω προβλήματα με την τοποθέτηση παραγγελίας

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας. Δοκιμάστε να περιγράψετε το πρόβλημα με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων μηνυμάτων λάθους.


Έχω μια ερώτηση για ένα προϊόν

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω φόρμας. Θα απαντήσουμε στις ερωτήσεις σας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και με ακρίβεια :)


Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αν η ερώτησή σας δεν έχει απαντηθεί παραπάνω: